
ГУР КамАЗ-5320 гідропідсилювач
від 6 200 ₴
- В наявності
- Код: 5320-3400020
- +380 (98) 111-33-58Іван
Гідропідсилювач керма КамАЗ-5320. Номер за каталогом 5320-3400020 (Ремонт)
ГУР КАМАЗ-5320 - це вузол, що агрегатується із системою кермового керування на вантажних автомобілях КАМАЗ і виконує такі функції:
- зниження зусиль, що витрачається водієм на керування автомобілем;
- відбувається розвантаження колеса (кермового) у разі ударів, які можуть виникнути під час руху по неякісному дорожньому покриттю;
- підвищення маневреності та безпеки.
Схема гідропідсилювача кермового керування автомобіля КамАЗ-5320
1 - рульове колесо; 2 – рульова колонка; 3 – карданний вал; 4 – пружина центруюча; 5 – реактивний плунжер; 6 – завзятий підшипник; 7 – золотник; 8 – клапан управління гідропідсилювачем; 9 – запобіжний клапан кермового механізму; 10 - тяга поздовжня; 11 – картер кермового механізму; 12 – гвинт; 13 – гайка кулькова; 14 - магнітна пробка; 15 - тяга поздовжня; 16 - сошка; 17 - поршень-рейка; 18 – задня порожнина гідропідсилювача; 19 – вал сошки із зубчастим сектором; 20 – клапан перепускний; 21 - насос гідропідсилювача керма; 22 – лінія нагнітання; 23 – передня порожнина гідропідсилювача; 24 – редуктор кутовий; 25 – лінія зливу; 26 – бачок насоса; 27 - фільтр заливальний; 28 - пружина запобіжного клапана фільтра гідросистеми; 29 – фільтр; 30 – пружина перепускного клапана; 31 – запобіжний клапан насоса; 32 – клапан перепускний; 33 - поперечна тяга; 34 – колесо автомобіля переднє; 35 – радіатор; А і Б - дроселірующие отвори; I – рух прямо чи нейтральне становище; II – поворот наліво; III – поворот праворуч.
Увага! Перед встановленням та експлуатацією гідропідсилювача КамАЗ-5320 необхідно:
- Промити заливний фільтр та елемент фільтрації
- Якщо фільтр засмічений смолистими відкладеннями, додатково обробити спеціальним розчинником.
- При проведенні сезонного техобслуговування (восени) олія в системі ГУРу КамАЗ-5320 повністю підлягає заміні.
- Повітря, яке залишається в системі гідропідсилювача призводить до швидкої поломки насоса і пошкодження частин кермового механізму. Про наявність повітря в системі або його попаданні, говорить спінювання олії в бачку насоса, зовнішні потіки та засалені системи, сильний шум роботи насоса. Якщо після зупинки двигуна рівень масла в бачку піднімається на 10 мм і більше, в гідросистемі гідропідсилювача залишився або потрапляє повітря. Щоб уникнути поломки насоса необхідно усунути наявність повітря або процес попадання повітря в систему гідропідсилювача керма.
Герметизація системи гідропідсилювача керма
Камаз - 5320 після заміни рульового механізму:
- підняти передні колеса автомобіля, щоб вони відірвалися від землі;
- залити рідину, прокрутити кермовим колесом від краю до краю 20 разів і знову долити рідину;
- запустити двигун на 2 секунди та заглушити його, долити рідину;
- знову запустити двигун на 3-4 секунди. І заглушити його, знову долити рідину (за потреби);
- запустити двигун, проконтролювати рівень олії в бачку, прокрутити кермом в одну потім в іншу сторону;
- опустити передні колеса автомобіля;
- прокрутити кермом в один бік і випустити повітря з сапуна гідропідсилювача (що знаходиться під валом сошки ГУРа), потім прокрутити кермом у зворотний бік до упору і знову випустити повітря з сапуна гідропідсилювача.
- Герметизація системи гідропідсилювача керма КамАЗ завершена, можна проводити ходові випробування.
Замовити ремонт або купити ГУР КамАЗ-5320 ви можете за телефоном +380731394159 або через наш інтернет-магазин.
Основні атрибути | |
---|---|
Марка | КАМАЗ |
Сумісність з маркою | КАМАЗ |
Сумісність з моделлю | 5320 |
Модель | 5320 |
Стан | Вживані |
Виробник | Альтер Віта |
Країна виробник | Україна |
Код запчастини | 5320-3400020 |
- Ціна: від 6 200 ₴