
Гідропідсилювач керма ГУР (рейка) КРАЗ, МАЗ 250-3405010 (реставрація)
від 7 050 ₴
- В наявності
- +380 (98) 111-33-58Іван
Гідропідсилювач керма ГУР (рейка) КРАЗ, МАЗ 250-3405010
Гідропідсилювач керма (рейка) автомобілів КрАЗ, МАЗ це механізм, що складається з двох основних частин – розподільника та циліндра. У гільзі гідроциліндра переміщується шток із закріпленим з одного боку поршнем та з іншого боку шарнірною головкою для з'єднання з нерухомим кронштейном. На обох сторонах гільзи встановлені та ущільнені кришки, в яких є отвори для встановлення трубок подачі олії. До глухої кришки циліндра кріпиться корпус шарнірів, а корпусу шарнірів – корпус золотника.
Обертання від рульового колеса передається кульовому пальцю рульової сошки, який розташований у рухомій склянці і з'єднаний із золотником. Золотник переміщається в корпусі, відкриваючи прохід олії в ліву або праву робочу порожнину гідроциліндра. Відбувається переміщення гільзи гідроциліндра та з'єднаних з ним корпусів шарнірів та золотника щодо нерухомого поршня. Через кульовий палець поздовжньої тяги передається поворот провідним колесам автомобіля.
У момент, коли водій припиняє обертати кермо - золотник стає в середнє положення і поворот коліс припиняється. Якщо відбувається відмова гідрообладнання, то механічне кермо поворотами залишається тільки при збільшених зусиллях з боку водія. Якщо продовжувати роботу з несправною гідравлічною системою, це призведе до зношування та поломки деталей механізму.
Щоб забезпечити надійну та безперебійну роботу рейки, необхідно регулярно проводити техогляд та технічне обслуговування системи та кермового управління зокрема – перевірку рівня олії в баку (використовувати тільки чисту олію), проводити перевірку герметичності шлангів та контроль натягу ременя насоса.
Схема гідропідсилювача керма ГУР (рейка) КРАЗ, МАЗ
250-3405010
1- гідроциліндр; 2 – шток; 3 - нагнітальний трубопровід; 4 – поршень; 5, 31 та 32 - пробки; 6 – корпус кульових шарнірів; 7 - регулювальна гайка зазору кульового шарніра поздовжньої тяги; 8 – штовхач; 9 - кульовий палець поздовжньої кермової тяги; 10 - кульовий палець сошки; 11 - зливальний трубопровід; 12 -кришка; 13 – корпус розподільника; 14 - фланець; 15 та 17 - трубопроводи; 16 - хомут кріплення ущільнювача; 18 - масляка; 19-сухар; 20 - стопорний гвинт; 21 - кришка гідроциліндра; 22 - гвинт; 23 - внутрішня шайба кріплення чохла; 24 - голівка штока; 25 - шплінт; 26 – штуцер зливного трубопроводу; 27 - штуцер нагнітального трубопроводу; 28 – тримач шлангів; 29 - регулювальна пробка зазору шарового шарніра сошки; 30 – золотник; 33 - стяжний болт; 34 - з'єднувальний канал; 35 – склянка; 36 - зворотний клапан
Схеми роботи гідропідсилювача КРАЗ, МАЗ 250-3405010
а - нейтральне положення: 6 - поворот коліс у ліву сторону, - поворот коліс у праву сторону, 1 - реактивна камера; 2 – золотник; 3 – з'єднувальний канал; 4 – корпус розподільника; 5 - маслопровід до поршневої порожнини гідроциліндра; 6 - маслопровід над поршневою порожниною гідроциліндра; 7 – поршень; 8 - гідроциліндр; 9 – шток поршня; 10 - поздовжня рульова тяга; 11 - кульовий палець поздовжньої тяги; 12 - кульовий палець сошки; 13 - лінія для зливу олії; 14 - центральна кільцева порожнина; 15 - нагнітальна лінія; 16 - нагнітальна порожнина; 17 - зворотний клапан; 18 - рульове колесо; 19 – бак; 20 - насос; 21 - гідропідсилювач; 22 - сошка; А \\ Б - порожнини
Замовити ремонт або купити гідропідсилювач керма ГУР (рейка) КРАЗ, МАЗ 250-3405010 ви можете за телефоном +380731394159 або через наш інтернет-магазин.
Основні атрибути | |
---|---|
Марка | Краз |
Модель | 250 |
Виробник | Альтер Віта |
Країна виробник | Україна |
- Ціна: від 7 050 ₴