Головна передача
– це елемент трансмісії, що складається з картера, провідного валу з конічною шестернею, проміжного валу з веденою конічною та провідною циліндричною шестернями, веденої циліндричної шестерні. Редуктор перетворює момент, що крутить, від коробки передач і передає його на провідну вісь. Від конструкції головної передачі (редуктора) та кількості зубів залежать тягово-швидкісні характеристики автомобіля КамАЗ-4310, а також витрата палива.
Існують наступні варіанти виконання
редуктора КАМАЗ 4310, редуктора КАМАЗ 43118, редуктора КАМАЗ 5320 53212 5410 54112 5511 55102 55111, редуктора КАМАЗ 65115, 65116, 65117, 43118 с МКБ (міжколесним блокуванням), редуктора КАМАЗ 6520 6522
Редуктор середній 50/12 (квадратний фланець)
Редуктор середній 49/13 ЄВРО (з блокуванням)
Редуктор середній 49/13 ЄВРО (круглий фланець)
Редуктор середній 49/13 (квадратний фланець)
Редуктор середній 48/14 ЄВРО (з блокуванням)
Редуктор середній 48/14 ЄВРО (круглий фланець)
Редуктор середній 48/14 (квадратний фланець)
Редуктор середній 47/15 ЄВРО (з блокуванням)
Редуктор середній 47/15 ЄВРО (круглий фланець)
Редуктор середній 47/15 (квадратний фланець)
Пристрій головної передачі
Класичний зубчастий редуктор з одинарною парою зачеплень - складається з двох шестерень: Провідна шестерня меншого розміру пов'язана з вторинним валом коробки. Ведена шестерня більше провідною пов'язані з диференціалом, тобто. з машини колеса.
Редуктори з подвійною парою зачеплень має у складі дві пари зубчастих коліс, можуть бути подвійними центральними (у провідних мостах) або подвійними рознесеними (у ступиці провідних коліс), які зазвичай застосовуються для вантажної техніки з підвищеним передатним числом.
Види зубчастого з'єднання
- Циліндрична. Застосовується на машинах з переднім приводом, у яких двигун та коробка перемикання передач мають поперечне розташування. Шестерні з шевронними та косими зубами.
- Конічна. Використовується на задньопривідних машинах та вантажівках, у тому числі на КамАЗ-4310. Серйозним недоліком конічних передач є величезні масогабаритні властивості, складність обробки, шумність при експлуатації.
- Гіпоїдна. Відрізняється низьким навантаженням на зуби та зниженим рівнем шуму. При цьому через усунення в зачепленні шестерень підвищується тертя ковзання і знижується ККД, але є можливість опустити карданний вал максимально низько.
- Черв'ячна. Рідко застосовується у конструкції трансмісії автомобілів через трудомісткість виготовлення та високу вартість.
Чому вигідно купити або відремонтувати редуктор заднього моста КАМАЗ
- Компанія ТОВ «Альтер Віта» – надійний виробник гідравлічного обладнання з багаторічним досвідом.
- Ми надаємо 12-місячну гарантію на весь асортимент гідроциліндрів.
- Для консультацій та отримання додаткової інформації звертайтесь до спеціалістів відділу продажу.
- У нашому асортименті є багато інших запчастин для автомобілів КАМАЗ.
Замовити ремонт або купити редуктор заднього моста КАМАЗ ви можете за телефоном +380731394159 або через наш інтернет-магазин.
- Ціна: від 15 000 ₴